poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dzień z życia fighter-a ( FOODBOOK)

Siemka, dzisiaj przychodzę do Was z krótkim i dość określonym tematycznie postem. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda dzień fighter-a to zapraszam...



Chciałem dzisiaj się z Wami podzielić się moim codziennym , typowym dniem, w którym pokaże Wam mój jadłospis oraz opiszę kilka ćwiczeń. Stosuję diete 2400 kcal oraz ćwiczę na przeróżne partie ciała, dlatego dzisiaj Wam pokaże mój przykładowy dzień.  Mam nadzieję, że wspis Wam się podoba i trochę Was zmotywuję do działania.
Codziennie staram się uczyć czegoś nowego i osiągać nowe cele. Jak wiecie staram się trzymać dietę i ćwiczyć regularnie. Nie zamierzam się poddać. 

Więc jak co dzień, swój dzień zaczynam od wzięcia odżywki białkowej ( 195 kcal ), o której mogliście przeczytać w poprzednim poście. KLIK. Po tym suplemencie zazwyczaj stawiam na lekkie śniadania, a dziś były to;

- PŁATKI OWSIANE Z SUSZONYMI BANANAMI, BRZOSKWINIAMI , MIGDAŁAMI I WIELE INNYCH.  Są one bardzo słodkie bez zbędnej ilości cukru. ( 370 kcal )
- MLEKO 1,5 ( 150 kcal )

= OKOŁO 520 KCAL 

Zrobiłem tak zwane Smoothie z jogurtu greckiego / truskawek oraz banana i dodałem tam otręby granulowane. Do tego zdarzy mi się również wypić szklankę Smoothie, ale tego dnia akurat nic więcej na śniadanie nie jadłem.

Jak sami widzicie moje śniadanie nie jest jakoś bardzo wymyślone i nie posiada bardzo wielu kalorii, a zato jest syte i bardzo smaczne. Z samego rana nie wykonuję żadnych ćwiczeń, preferuję siłownie wieczorem. Podczas dnia zdarzy mi się porobić coś w kierunku mojego hobby ( pływanie, jazda na rowerze itp. ) 

Po upłynięciu około 2-3 godzin ( staram się jeść regularne posiłki ) jem swoje drugie śniadanie, którym dzisiaj były;

- OTRĘBY GRANULOWANE O SMAKU TRUSKAWKOWYM (60 kcal)
- JOGURT GRECKI (150 kcal )
- TRUSKAWKI  (15 - 20 kcal )
- BANAN ( 110 kcal ) 

= OKOŁO 340 KCAL

Jak widzicie nie jest to nic specjalnego, ale dostarcza swojemu organizmowii energie prze de wszystkim z owoców. Nie zawsze siedzę sobie w domu i mam czas na przygotowanie tego od razu, także jedzenie przygotowuję dzień wcześniej i biorę ze sobą np. na kurs / do pracy itp. 

Najwięcej czasu i uwagi zajmuje mi przygotowanie obiadu. Staram się urozmaicać swoje posiłki, aby nie były one monotonne. Jem naprawdę przeróżne potrawy np; gotowane mięso z brązowym ryżem, rybe z warzywami, makaron pełnoziarnisty itp. Dzisiaj na obiad jadłem; 

- KASZE GRYCZANĄ ( 380 kcal )
- GOTOWANA PIERŚ Z KURCZAKA ( 270 kcal )
-  SOS PIECZARKOWY Z KOPERKIEM ( 60 kcal )

= OKOŁO 710 KCAL

Zazwyczaj obiad jem dość późno, dlatego to jest mój ostatni taki większy posiłek przed treningiem. Po tym posiłku ewentualnie zjem jakąś przekąskę np;

- JABŁKO( 60 kcal )
- BANAN - ( 100 - 120 kcal )
- KIWI- ( 60 - 80 kcal )
Do 30 minut przed treningiem biorę przed treningówkę, o której na pewno pojawi sie osobny post. Jest to odżywka przed treningowa, jak mogliście się domyśleć. Więcej już niedługo ...

Po zaliczonym treningu, oczywiście jem po treningowy posiłek, który składa się z węglowodanów. Pamiętajcie, że jest to bardzo ważne, aby uzupełnić węglowodany po wysiłku. Wasz organizm w tym momencie potrzebuje energii i aby nie czerpał z zapasów musicie jeść posiłek składający się głównie z węglowodanów do 30 - 60 minut po treningu.Ja zawsze po treningu również biorę odżywkę białkową KLIK ( 195 kcal ) Dzisiaj zakończyłem dzień kolacją składającą się z;

- CIEMNE PIECZYWO PEŁNOZIARNISTE ( 150 kcal )
- WĘDLINA ( 70 kcal )
- POMIDOR  (20 - 25 kcal )
- SZCZYPIOREK + CEBULA ( 5 kcal )

= OKOŁO 250 KCAL

Oczywiście tutaj mniej więcej opisałem Wam moje posiłki i kalorie samych posiłków. Podczas dnia spożywam więcej kalorii, które znajduję również napojach itp. Moja dieta codziennie to około 2400kcal. Obecnie nie potrzebuje za bardzo przybierać na masie, także uważam na to co jem. Zdarzają się tak zwane cheat-day,aby nie zwariować. Co prawda nie robię ich za często. Teraz przy świętach oraz sylwestrze, także mi się zdarzyło, ale po nowym roku Wy razem ze mną wytrwale musicie trzymać się diety.

PO ZA TYM DZISIAJ ĆWICZYŁEM NA POSZCZEGÓLNE PARTIE CIAŁA ;

- BICEPS
- BARKI
- PLECY




PODZIELCIE SIĘ ZE MNĄ W KOMENTARZACH TYM CO WY JECIE I CZY STOSUJECIE JAKĄŚ DIETĘ? :D

5 komentarzy:

  1. Kasza bardzo zdrowa! Super! Zresztą...wszystkie Twoje posiłki są bardzo fajne i zdrowe :)

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2016 ROKU! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam otręby granulowane o smaku truskawkowym:) Twoje menu w 100% odpowiada moim kubkom smakowym:)
    pozdrawiam: dorcia93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki obiad to cos dla mnie ale otręby jakos za mną nie przemawiają ;) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym takie śniadanko, bardzo ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że mamy wspólną pasję;p posiłki jak najbardziej znane i lubiane;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń