środa, 2 grudnia 2015

COR - Performance WHEY

Witam wszystkich trenujących. Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat odżywki białkowej z firmy CELLUCOR COR - Performance WHEY. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej to, zapraszam...



Od jakiegoś czasu używam tej odżywki budującej mięśnie, która świetnie sprawdza się dla amatorów jak i profesjonalistów. Na pewno wiele z Was jest sceptycznie nastwaionych co do odżywek lub suplementów wspomagających, dlatego w tym poście chcę Wam powiedzieć jak wiele plusów taka odżywka posiada. 

Produkt COR-Performance Whey dostarcza 100% białka serwatkowego , enzymy trawienne oraz minimalną ilość węglowodanów.  Jak zwykle luksusowa odżywka ma wspaniałe ugodnienie jakim jest smak. Do wyboru , do koloru. Kto co lubi. Proszek białkowy jest dostępny w  9 innych smakach :
- Czekolada
- Wanilia
- Ciasteczka i Śmietana
- Milkshake Truskawkowy 
- Masło orzechowe i Marshmalow
- Cynamon 
- Czekoladowy chips
- Krakers z czekoladą

Swoją odżywkę białkową zakupiłem w sklepie o nazwie MYFIT24 o smaku Milkshake Truskawkowy. Obecnie nie miałem jeszcze możliwości spróbowania innych smaków, ale na pewno w przyszłości Wam dam znać. Przy dobrze stosowanej diecie oraz dobrze ułożonym planie treningowym odżywka może zdziałać cuda. Oczywiście wszystko tutaj napisane to moje własne przemyślenia oraz opinie, które zauważyłes stosując ten sumplement.

Stosowanie

Stosowanie jest poniekąd różne w zależności od masy ciała. Ja stosuję tą odżywkę 2 razy dziennie w dni treningowe; z samego rana oraz po treningu i uważam to za skuteczne. Oraz 2 razy dziennie w dnie nie treningowe; rano i wieczorem.

Sposób przygotowania

Zajmuję to naprawdę bardzo mało czas i na pewno każdy z Was nie będzie miał z tym kłopotu.

- Odmierzyć 250 ml wody do shaker-u ( bidonu )
- Wsypać 1 1/2 miarki proszku białkowego 
- Wszystko na końcu wstrząsnąć i wypić

 

Zalety stosowania tego produktu 

- Nie zawiera stymulantów.
- Szybszy efekt budujący mięśnia.
- Lepszy zaryz mięśnia.
- Szybsze oraz lepsze przyrastanie mięśnia.
- Przepyszny smak. 
- Nie pobudza oraz nie powoduję zmian emocjonalnych.
- Unikalna formuła produktu, przebadana klinicznie.
- Jak wspomniałem sprawdza się świetnie dla amatorów jak i profesjonalistów, dzięki unikalnej formule.


Jak powyżej mogliście przeczytać swój produkt zakupiłem w sklepie MYFIT24 za około €40 - €50 w ich sklepie stacjonarnym, który znajduję się w Duisburg-u.
Osobiście nie widzę żadnych zastrzeżeń do tego produktu. Uważam, że jest bardzo wydajny, bo starczył mi aż na miesiąc. Pierwsze efekty stosowania są już zauważalne po 2 - 3 tygodniach, co znaczy, że ten sumplement jest bardzo efektowny i szybki w działaniu. Wiele sposrtowców , również wspomaga się tą odżywką, co jest kolejnym udowodnieniem, że nie posiada ona żadnej większej chemi. Podsumowując jest godna uwagi oraz polecenia.


Łapcie tutaj facebooka firmy: 


https://www.facebook.com/WheyDepotManila/?fref=ts
    
https://www.facebook.com/Cellucor/?fref=ts
NA DOLE W KOMENTARZACH, PODZIELCIE SIĘ ZE MNĄ WASZYMI PRZEMYŚLENIAMI NA TEMAT SUPLEMENTÓW I CZY WY JAKIEŚ POSIADACIE W SWOJEJ KOLEKCJI. 
PoZdRo... :D

10 komentarzy:

  1. Ja ogólnie też ćwiczę no, ale jestem dziewczyną, więc ta odżywka jest nie dla mnie. Po za tym chciałabym jakąś dobrą przed treningówkę, może polecisz coś? ;)
    Obserwuje :*

    https://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ze tak polecam C4 Extreme :)
    Napisz na moim fanpage to wszystko ci opisze Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rezultaty ćwiczeń, trzymam kciuki! :)
    Zapraszam do mnie :) http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja jestem niestety zbyt leniwa na jakiekolwiek ćwiczenia, dlatego podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala.. ja też trenuje, ale na razie z odzywkami ostrożnie ;) I próbuję KFD WPC po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie jestem na etapie testowania BCAA (trzeba będzie zaraz zabrać się za jego wypicie przed treningiem), mam jednak problem z odpowiednią ilością białka w diecie, gdyż najzwyczajniej w świecie nie przepadam za mięsem. Póki co jednak staram się popracować nad moją dietą, nim ostatecznie zdecydowałabym się na suplement w postaci białka :) Nie zależy mi też aż tak bardzo na "masie", bardziej ćwiczę dla samego bycia w ruchu, a że przy okazji są efekty w postaci ładnego ciała, to tez dobrze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ma z tym problem , ja również w swoich początkach miałem problem z białkiem w diecie. Dzisiaj wrzuciłem foodbook z moją przykładową dietą mojego dnia. Jeśli jesteś zainteresowana zapraszam. A jeśli zależy Ci na białku, polecam jeść dużo jajek , w przeróżnych postaciach ( omlet , jajecznice, jajko na twardo, jajko na miękko itp.) Do tego ryba ma dużo wartościowego, zwierzęcego białka, które jest bardzo skuteczne. Mam nadzieję, że troszkę pomogłem. Jeśli masz jakieś pytania wal śmiało :)

      Usuń
  7. Nie stosuję..ale..widzę, że ma spooro zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co zazywales na początku gdy zaczynales ćwiczyć? Tzn chodzi mi kreatyne białko carbo suplement itp.

    OdpowiedzUsuń